Beste hotel van Nederland in Rotterdam

6938-beste-hotel-van-nederland-in-rotterdam

40.000 gasten van Hotels.nl kiezen ‘Beste hotels van Nederland’

Hotelgasten slapen het liefst in Marriott Hotel Rotterdam

Volgens de gasten van Hotels.nl is het Marriott Hotel Rotterdam de nummer 1 van Nederland. De leiding van het hotel kreeg daarvoor de award voor ‘Beste Hotel van Nederland’ uitgereikt. Hiernaast is het hotel ook uitgeroepen tot ‘Beste Hotel van Noord-Holland’. De awards zijn een kwaliteitsonderscheiding die boekingswebsite Hotels.nl jaarlijks toekent.


Het Beste Hotel van Nederland van 2017 is weer bekend: Marriott Hotel Rotterdam! Vorig jaar won het 5-sterrenhotel nog de ‘Luxury Award’, maar dit jaar kent Hotels.nl hen de titel van ‘Beste Hotel van Nederland’ toe. Het hotel verdient de prijs vanwege de vele lof die het ontvangen heeft van zijn gasten. Het bijzonder vriendelijke personeel en de netheid van het hotel worden vooral geprezen. “De service en uitstraling van de medewerkers was top, de ligging is meer dan perfect”, schreef een van de hotelgasten. “Hele goede service van het personeel, ruime kamers, erg hygiënisch en netjes afgewerkt”, aldus een andere hotelgast.

In de provincie Zuid-Holland zijn nog vier andere hotels in de prijzen gevallen: NH Hotel Den Haag als ‘Beste Hotel van Den Haag’, Bilderberg Europa Hotel Scheveningen als ‘Beste Hotel van Scheveningen’, Worldhotel Wings Rotterdam The Hague Airport als ‘Beste Airporthotel’ en NH Noordwijk Leeuwenhorst als ‘Publiekslieveling’.

Ruim 2.000 hotels
De award winnaars worden bepaald aan de hand van de reviewscores van de ruim 2.000 hotels in het aanbod van Hotels.nl. In 2017 hebben 40.000 hotelgasten hun ervaring gedeeld. In de reviews geven zij scores aan verschillende categorieën: prijs-kwaliteitsverhouding, hygiëne, comfort, service en ligging. Daarnaast kunnen er opmerkingen worden geplaatst over bijzondere plus- en minpunten van het hotel. De gemiddelden van deze scores en de opmerkingen van de gasten worden gepubliceerd op de website van Hotels.nl.

Award
Dit jaar is de 4e keer dat Hotels.nl de awards uitreikt. Ieder jaar wordt dit gedaan op basis van de reviewscores van het voorgaande jaar. De prijs voor het beste hotel van Nederland bestaat uit een handgemaakt beeld met het karakteristieke roze bedje. In de komende weken worden er in totaal 39 awards uitgereikt. De uitslag van de awards blijft altijd tot op het laatste moment geheim. Medewerkers van Hotels.nl verrassen het hotelpersoneel door onaangekondigd naar de award winnende hotels te komen en hen persoonlijk te feliciteren.

Hotels.nl vierde afgelopen jaar zijn 16e verjaardag. Henriette IJzelenberg en Kees Eldering begonnen de boekingswebsite op 28 november 2001 in een Groningse achterkamer. De onderneming die toen nog bestond uit één laptop en één telefoon, is nu een van de grootste boekingsbedrijven van Nederland.

‘Foto's Hotels.nl’.

Schrijf uw reactie








Type de code over:


Social media

KOPSTOOT

De kluts kwijt


Je zou ze de kost moeten geven die gedurende

deze enorme hittegolven de kluts zijn kwijt

geraakt. Waarvan recentelijk weer ondergetekende.


In de bloedhitte ben ik op zoek naar een

Kringloopwinkel in het dorp Oude-Tonge. Daar

buiten, midden in natuurgebied en boerenland,

bivakkeer ik vaak om de hitte in de stad te ontvluchten.


Hoewel, zo ontdek je al snel van stad naar platteland:

‘Vluchten kan niet meer.’


Afijn. Een keer had ik daar jaren geleden in dit vriendelijke

dorpje een matras gekocht voor mijn buitenhuisje.

Maar nu kon ik de tweedehands-winkel niet meer

direct terugvinden.


Geheel de weg kwijt stopte ik mijn oude bestelwagentje

langs de kant van de weg, toevallig in de buurt van

een autogarage. Zo’n vijftig meter daar vandaan.


De goedlachse automonteur wees mij onmiddellijk

de goede richting. Namelijk naar de volgende rotonde.

Ik had mij dus eenvoudig vergist. Omdat de monteur

mijn auto niet zag, vroeg hij: ‘Bent u lopend?! Het is nog

wel zo’n driekwart kilometer hier vandaan?’


Geruststellend antwoord ik hem: ‘Nee, mijn wagen

staat wat verder op. Ik was alleen even de kluts kwijt.’


Op dat moment loopt de monteur naar een van de

auto’s en vraagt met een ‘big smile’: ‘Zo, u was de kluts

kwijt, hè? Nou, dan heeft u geluk. Heb er hier nog eentje

liggen voor een goedkoop prijsje. Hoeft u ook niet meer

naar de Kringloopwinkel.’’


Jim Postma


  • Nieuw

  • Reacties